27 november zondag 2022 Auckland Singapore Amsterdam

27 november 2022 - Changi Airport, Singapore

Zitten nu op Singapore (12.35 u jullie tijd) en 18.35 u Singapore tijd. We vervelen ons nu, vandaar. Vanochtend om 6.00 u opgestaan en ingepakt. Met auto naar vliegveld en auto ingeleverd, bij domestic ipv internationaal dus dat was niet handig. Moesten we weer met taxi naar andere kant van de luchthaven. Enfin inchecken ging voorspoedig (voordeel van premium vliegen, geen rijen). We hadden 1/2 uur vertraging. We vlogen nu met NZ air, beter dan Singapore Airlines.  Prima eten en goed drinken, aardewerk en glas, geen plastic. Naast ons zat een NZ en daar hadden we nog een leuk gesprek mee. Hij werkt bij Hilti,  komt uit Wales en woont nu in NZ met z'n vrouw en 2 kinderen . Ook hij zei dat het weer een beetje van slag is. Vorig jaar in deze tijd hadden ze in Auckland 52 dagen achter elkaar geen regen. Hij vertelde ook dat covid nu in NZ "om zich heen slaat". Sinds toeristen weer komen neemt besmetting toe, mn in steden vanwege lage vaccinatiegraad. Bij hem op het werk is 50% besmet. Hij had het 3 mnd geleden gehad. Nu zitten we dus te wachten op het vliegveld en hebben nog even met vrienden gebeld die hier in Singapore wonen maar waar we fysiek niet mee afgesproken hebben vanwege covid risico. Nog 5 uur wachten voor dat we vertrekken. Hopen dat we nog een betere relaxstoel kunnen scoren.

1. Pauline:
    27 november 2022
    Een goede reis verder en dalijk weer WELKOM THUIS 😘
    Even acclimatiseren zal wel nodig zijn denk ik.
    Tot binnenkort
  2. Carla:
    28 november 2022
    Wachten op luchthavens dat is hangen op ongemakkelijke stoelen en slenteren (voor de zoveelste keer) langs tax free shops. Je moet er wat voor over hebben. 😴🥱😴🥱.
    Hou nog even vol. Straks lekker bijkomen in eigen bed. Vast welkom thuis!
  3. Cathelijne:
    29 november 2022
    ja, dat is natuurlijk ZO jammer dat je dan in Singapore bent, maar niet met vrienden kan afspreken. Frustrerend bijna.
  4. Anja Joon:
    29 november 2022
    Wij hebben enorm genoten van al jullie reisverhalen, zal weer even wennen zijn in ons koud kikkerlandje, maar jullie terugkijken op een prachtige reis ( met een rouwrandje wel is waar )