Nieuw Zeeland 2022 van 17 okt t/m 28 nov

17 oktober 2022 - Schiphol, Nederland

Nou, het avontuur gaat beginnen. We zitten nu op Schiphol, 9.45 u. Douane en security ging snel. Gisterenavond nog belletje van Singapore Airlines dat vlucht overbooked was en of we via Parijs wilde vliegen. Daardoor latere aankomst in Singapore met kans dat onze hotelkamer weg zou zijn. Niet geaccepteerd maar toch onrustige nacht gehad. We konden dus ook niet vanuit huis inchecken. Uiteindelijk is alles goedgekomen en vliegen we volgens schema naar Singapore en zitten we naast elkaar.

1. Cathelijne:
    17 oktober 2022
    Wow! Het gaat beginnen. Super veel plezier en ik ben nu al reuze benieuwd naar de belevenissen. Ik ga het volgen allemaal. Fijn dat de start iig goed gegaan is. Warme groet, Cathelijne
  2. Bertine:
    17 oktober 2022
    Bijna ready for take off! Fijne tijd🤗
  3. Wilco:
    18 oktober 2022
    En Singapore heeft jullie met regen verwelkomt, als ik goed heb gerekend😊
    Voordeel is dat er meestal boor korte duur is. Zwaai vanuit de CBD🙌
  4. Yvonne:
    18 oktober 2022
    Spannend begin 😳 Stoer en verstandig om vast te houden aan het reisplan. Als het goed is, zitten jullie nu in het vliegtuig voor de laatste 12 uur 🙃 Hello Auckland 🇳🇿
  5. Pien:
    18 oktober 2022
    Wat een spannend begin! Super dat jullie hebben vastgehouden aan het plan. En nu wachten we met spanning op wat komen gaat!
  6. Marilou Looman:
    18 oktober 2022
    Fijn dat jullie reis uiteindelijk toch is verlopen volgens plan! Ik wens jullie heel veel plezier en zonneschijn toe. Ik ben benieuwd naar al jullie foto’s en verhalen! Veel liefs
  7. Dominique:
    18 oktober 2022
    Fijn dat jullie uiteindelijk toch goed & volgens plan zijn vertrokken. Hopelijk bijna in Nieuw Zeeland!
  8. Anja Joon:
    27 oktober 2022
    Fijn dat jullie reis door kon gaan, ik doe mijn best alles te volgen zoals alle vorige keren!